Anthem, Windows

Specificaties PC • Actie, Avontuur - Bekijk alle specificaties

Anthem, Windows Review

Hermans1989 26 februari 2019, laatste update op 26 februari 2019, 225 views Product gekocht

Anthem, Windows

Waanzinnig gaaf spel als je door de bugs heen kijk! 5 / 5 sterren zodra de bugs en problemen gepatched zijn.

Pluspunten

• Levende echte wereld
  • Waanzinnige graphics
  • Vliegen door de jungle als Iron Man
  • Snelle patches om bugs te fixen
  • Actieve communicatie door developers met community voor verbeteringen

Minpunten

• Bugs
  • Geen chat functie
  • Voice chat werkt slecht
  • Geen eigen waypoints op de map

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 5
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 2
Wat Destiny 2 miste naar mijn inzicht was een wereld die echt aanvoelt. Dit is in Anthem heel goed gedaan! De wereld voelt authentiek en levend aan, de combat en game play is heel soepel en de keuze uit 4 classes zorgt dat je je eigen speel stijl kan ontwikkelen. Je bent een soort Iron Man die de wereld moet beschermen en vliegt door een jungle naar verschillende missies. Dat vliegen werkt zo goed dat het verslavend is en door de prachtige graphics kan je helemaal kan opgaan in het spel.

Jammer genoeg is het tegenwoordig de norm om spellen uit te brengen in een staat waarvan je voor een bètaversie nog zal schrikken. Veel bugs maken het spel voor veel mensen een no go.

Ik ben echter helemaal gegrepen door het spel. Ik had zelf weinig last van bugs en door een patch zijn de laadtijden voor mij nu prima te doen. Geef het een kans en wie weet vlieg jij straks genietend door de prachtige jungle onderweg naar je volgende slachtpartij!

Heb jij ook een Anthem, Windows?