sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Foscam FI9828P (FI9828W) Review

ijsbeer910 25 februari 2019, laatste update op 25 februari 2019, 189 views Product gekocht

Foscam FI9828P (FI9828W)

camera kan niet horizontaal beeld regelmatig (nacht) blurr een ramp om hem scherp te stellen. te bedienen via APP en browser bedraad aansluiten heeft voorkeur! om goed in te zoomen moet de camera hooghangen ivm te bekijken beeld na inzoomen anders zijn alleen de tegels zichtbaar

Pluspunten

• dagbeeld goed

Minpunten

• horizontaal fimpen
  • nachtbeeld niet heel scherp

Kwaliteit Score: 4

Heb jij ook een Foscam FI9828P (FI9828W)?