1 review

Jamo S 809 (Zwart)

Specificaties Zuil speaker met 240W vermogen - Bekijk alle specificaties

Jamo S 809 (Zwart) Review

nieqohNewbie 23 februari 2019, laatste update op 23 februari 2019, 480 views Product gekocht

Jamo S 809 (Zwart)

Perfecte speakers voor deze prijs. Erg mooi om te zien. Ogen niet heel groot door de vorm. Gekocht bij Doublepoint, op pallet geleverd op afspraak vervoerder, erg netjes!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Goede geluidskwaliteit
  • Mooie prijs

Minpunten

• Matige bas bij films

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 3
Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 4
Ik heb de variant met 1 center speaker 2 surround speakers en 2 front atmos refleclecting speakers aangesloten op een Onkyo RZ730 . (Hiervoor had ik een magnat surround set met 5 sateliet speakers en als center 2 bose boekenplankspeakers als front. In een 7.1 opstelling.) Dit zijn prachtige speakers om te zien en om te horen. Vol geluid bij stereo, ik hoor geluid wat ik bij mijn vorige speakers nog nooit heb gehoord. Bij surround films heb je nog wel echt een subwoofer nodig (hoewel de buurvrouw dat denk ik niet beaamt) maar dat komt nog wel, nu eerst nog in combinatie met mijn oude subwoofer. Ik heb de veiligheid schildjes niet in gebruik, maar die kun je met magneten op de speakers plakken als je ook de atmos hebt, kun je zo hoger plaatsen zodat het 1 geheel is, maar ik vind het zonder veel mooier. De aansluiting voor de atmosspeakers is achter in de frontspeakers geregeld en loopt door de pootjes van de atmosspeakers omhoog! Erg mooi!

Heb jij ook een Jamo S 809 (Zwart)?

Ook gekozen, en zeer tevreden. Zuivere klank.