Nokia 8.1 Grijs

Specificaties 6,18" • 2280x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Nokia 8.1 Grijs Review

martijn.gruiter 23 februari 2019, 1.472 views Product gekocht

Nokia 8.1 Grijs

Het is een erg fijne telefoon, nu net een week in bezit. Eigenlijk ben ik al met al zeer tevreden over dit toestel.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit prijs verhouding
  • Mooi scherm
  • Snelle hardware

Minpunten

• Nog niet gevonden

Het is een erg fijne telefoon, nu net een week in bezit.

Ik kom van een LG nexus 5x en was erg tevreden over een kale android versie. Dus de Android 9 one versie is een fijne verbetering.

Alles ziet er mooi uit, het scherm is buiten fijn afleesbaar en ook erg goed te dimmen.

Alles draait lekker vlot. Ik ben geen high end toestellen gewend, maar voor 370 euro heb ik voor mijn gevoel dat dit in de praktijk gewoon meer dan genoeg is. De batterij is na een dag nog voor de helft vol dus dat verbaasd mij ook positief.

De camera maakt voor een telefoon mooie beelden
Door de notch heb je weer net wat meer ruimte voor je beeld. Je ziet niet alles van je notificatiebalk, maar is dat altijd echt nodig?

De achterkant is glad, maar het toestel ligt toch goed in de hand. Voor de zekerheid wel maar een hoesje km gedaan voor meer grip.

Eigenlijk ben ik al met al zeer tevreden over dit toestel.

Heb jij ook een Nokia 8.1 Grijs?