Sharkoon TG5 Glass Blue

Specificaties Tower • 5 interne bays - Bekijk alle specificaties

Sharkoon TG5 Glass Blue Review

Galuni 23 februari 2019, 105 views Product gekocht

Sharkoon TG5 Glass Blue

Voor een project heb ik deze Kast gekocht. De kast ziet er netjes uit, en in het donker komen de blauwe ledjes in de meegeleverde fans goed tot hun recht.

Pluspunten

• Verzorgd
  • Goed doordacht
  • Netjes

Minpunten

• Materiaal voelt goedkoop aan

De dislike
Wanneer je met de kast bezig bent, heb je al snel door waardoor deze kast een budgetkoning kan zijn. Platen zijn wat dunner (wat voor het tillen wel weer prettig is) En algeheel voelt het wat goedkoop aan.
De grote like
Een paar mensen hebben goed over deze kast nagedacht. Het betreft een redelijk veelvoorkomend basis ontwerp. Een drietal lichtgevende fans achter een glazen plaat met een ATX vormfactor en de voeding onderin. Toch kreeg ik sterk het idee dat men met de goedkopere materialen en bewerkingen wel iets moois ervan hebben willen maken. En dat is wel gelukt!

Nu kan ik een lang verhaal gaan ophouden met duizenden foto's. Maar dat hebben anderen al gedaan. Dus voor mij de samenvatting.

Voor op een budget is dit gewoon een retemooie netjes afgewerkte kast. Ja het voelt hier en daar wat goedkoop aan, Maar dat mag ook, want hij is ook niet duur. Er zitten genoeg opties in voor kabel management.

En met de fans worden zelf Molex stekkers geleverd voor mensen die een oudere bouw in een nieuw jasje willen steken.

Voor wie verder een kast met koel opties zoekt, Er is 360 mm fan bevestigingsruimte aan zowel de voor kant als bovenkant. In te vullen met 120 of 140 mm fans. en een laatste 120 mm fan aan de achterzijde.

Heb jij ook een Sharkoon TG5 Glass Blue?

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite