1 review

MSI GeForce GTX 1050 2GT LP

Specificaties 2GB GDDR5 • DP, DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

MSI GeForce GTX 1050 2GT LP Review

WiDiJoJoNewbie 21 februari 2019, 211 views Product gekocht

MSI GeForce GTX 1050 2GT LP

Een relatief goedkoop en kwalitatief goed product voor de "lichte" games.

Pluspunten

• Geen aparte voeding nodig
  • compact
  • benodigde voeding slechts 300W

Minpunten

• instapkaart gamen

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Bijna een jaar geleden deze videokaart gekocht, maar tijdens het gamen bleek hij niet stabiel. Na zo'n halve dag gamen geen beeld meer, en ook na herhaaldelijk opstarten geen beeld. Soms deed t' ie het weer wel en dan weer niet. Na enkele hardware en software upgrades (CPU, betere koeling, drivers, herinstallatie W10) bleef het probleem bestaan. Uiteindelijk besloten om met Azerty contact op te nemen en het probleem voor te leggen. Na twee dagen hadden we een nieuwe video kaart, nadat we de oude terug hadden gestuurd. Ze werken zeer pro-actief. Het probleem is opgelost. We hadden wel graag geweten wat nu het uiteindelijke probleem was. Ik vermoedde een compatibiliteits probleem, maar het kan natuurlijk ook gewoon een defect zijn. De enige kosten die we hadden waren de retourkosten. Gewoon een zeer goede service.

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 1050 2GT LP?

Deze rubriek is bedoeld voor productreviews. Wat je hier schrijft is een shop review, daar is een aparte rubriek voor.
hoeveel fps kreeg je bij fortnite met alles op low? zou dit eventueel een geschikte kaar kunnen zijn om 144 hz monitor te gebruiken bij deze settings? groeten