OnePlus 6T (6GB ram, 128GB opslag) Glanzend Zwart

Specificaties 6,41" • 2340x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

OnePlus 6T (6GB ram, 128GB opslag) Glanzend Zwart Review

Rick vd Grient 17 februari 2019, laatste update op 17 februari 2019, 210 views Product gekocht

OnePlus 6T (6GB ram, 128GB opslag) Glanzend Zwart

Inscreen finger print sensor werkt slechter dan wordt geadverteerd.

Pluspunten

• Accuduur
  • Logischere plaatsing van alert slider
  • Krachtige processor
  • Kleinere notch tegenover Oneplus 6

Minpunten

• Inscreen finger print sensor
  • Geen stereo speaker

De inscreen finger print sensor is een leuk idee waar ik een fan van ben, maar in de praktijk werkt het niet zo goed bij deze telefoon. Ik heb een glazen screen protector op mijn oneplus 6t zitten, maar sinds ik een van glas heb in plaats van plastic, werkt de finger print sensor niet meer zo goed. Na een bepaalde hoeveelheid tijd verstreken moet ik mijn vinger er weer opnieuw inzetten, omdat mijn vinger niet meer wordt herkend. Ik heb overigens gecontroleerd op krasjes, maar die zitten niet op de plek van de inscreen finger print sensor.

Oneplus claimde de technologie al te hebben voor een inscreen finger print sensor voor de Oneplus 3, maar hebben dit uitgesteld aangezien het niet zo goed functioneerde toendertijd. Naar mijn mening hadden ze dit nog even mogen uitstellen en het bij een fysieke houden of zorgen dat face unlock ook in het donker werkt.

De speaker is helaas ook geen stereo. Daarnaast vind ik het kwaliteit van de camera voldoende, maar deze gebruik ik niet zo actief.

Op de inscreen fingerprint sensor na vind ik het een uitstekende telefoon. Goede accuduur, een kleinere notch waarmee ik geen last ondervind, de alert slider zit op een logischere plek dan voorgaande telefoons van Oneplus en ten slotte een krachtige processor wat altijd een grote plus is.

Heb jij ook een OnePlus 6T (6GB ram, 128GB opslag) Glanzend Zwart?