Titan TTC-CU11TB Review

jantje.vlaam 4 februari 2006, 654 views

Titan TTC-CU11TB

Pluspunten

• Koelt goed.
  • Is niet duur.
  • Ook een dual core Opteron kan hij aan.

Minpunten

• De grondplaat had iets dunner mogen zijn.
  • Hij had aan de zijkanten open mogen zijn, mocht de fan er ooit mee ophouden, dan krijgen de casefans meer effect.

Koelvermogen Score: 5
Bij een 1U koeler die in een server verdwijnt is geluid niet echt spannend. Dat hoor ik op 25Km afstand toch niet.

Koelt zeer goed! En daar gaat het om. Ook de prijs is goed. In vergelijking met andere 1U koelers is het een weggevertje.

De koeler wordt geleverd in een mooi doosje (en dat doet er niet toe, maar ik moet een minimaal aantal worden halen). Er zit een tube koelpasta bij die voldoende is voor twee processoren.

Al met al een echte aanraden voor weinig geld.

Heb jij ook een Titan TTC-CU11TB?