Sony WH-1000XM3 (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WH-1000XM3 (Zwart) Review

Daisai 10 februari 2019, laatste update op 21 februari 2019, 705 views Product gekocht

Sony WH-1000XM3 (Zwart)

Het is de eerste noice cancelling koptelefoon die ik heb gekocht dus heb geen vergelijking materiaal, maar de koptelefoon bevalt zeer goed. De prijs valt ook nog wel mee, kost maar 269 euro bij de Media Markt en niet de enorme bedragen die op deze site staan.

Pluspunten

• Geluid
  • Draag comfort
  • Noice cancelling

Minpunten

• 269 euro is duur, maar prijs kwaliteit is in orde
  • bluetooth verbinding met windows gaat slecht.
  • Lengte oplader kabel

De koptelefoon was in de aanbieding bij de Media Markt in Keulen en koste daar maar 269 euro en voor die prijs is het een zeer goede koptelefoon.
Ik heb nog nooit eerder een noice cancelling gehad dus enig vorm van referentie kader heb ik dus niet.
Maar het geluid is verder in orde zoals in andere reviews te lezen is.

Er zit wel 1 nadeel aan deze koptelefoon en dat is dat bij het ontwerpen van deze koptelefoon het budget voor de oplader wel op zijn geweest.
Het heeft namelijk een usb kabel van iets van 20 cm, dus je bent behoorlijk beperkt in het opladen van de koptelefoon.

Heb jij ook een Sony WH-1000XM3 (Zwart)?

Dan heb je waarschijnlijk de XM2 i.p.v. de duurdere XM3. Die kost ook bij de mediamarkt toch echt 369 euro. De XM2 daarentegen kost idd 269 euro.
Nee, ik heb de xm3.
Dan zou ik wel graag willen weten waar je die gekocht hebt?
Media mark in Keulen, was in de aanbieding daar.