Slain: Back From Hell, Switch Review

LeroyBrown84 10 februari 2019, laatste update op 10 februari 2019, 74 views Product gekocht

Slain: Back From Hell, Switch

Vrij moeilijke, maar leuke old-skool platform met goede metal-sfeer in te pixel-achtig (NES-)jasje.

Pluspunten

• Old-skool platform
  • Goede metal-sfeer en -muziek
  • Replaywaarde

Minpunten

• Te moeilijk
  • Soms glitches
  • Te pixel-achtig
  • Niet compatibel met 8BitDo SN30 Pro gamepad

Gameplay Score: 3
Beeld Score: 2
Geluid Score: 4
Besturing Score: 2
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 2

De game is een leuke old-skool platform met best moeilijke levels, maar daardoor pak je het spel vaker weer op.

De 'heavy metal'-sfeer en dito muziek is gaaf. Soms doet het me denken aan het oude Castlevania.

Wel ben ik al een aantal glitches tegengekomen.

De game is grafisch alsof je op een oude NES speelt...
Hierdoor worden veel objecten minder goed zichtbaar. Dit had voor mij wel een stuk minder pixel-achtig gemogen.

De besturing is redelijk maar een flink nadeel vind ik dat het spel niet te besturen is met het d-pad van mijn 8BitDo SN30 Pro gamepad. De toegewezen functies van het d-pad en de left stick zijn niet te verwisselen. Terwijl dit gamepad zich juist prima leent voor dit soort platform-games.

In december 2018 heb ik het spel in de e-shop aangekocht voor minder dan een tientje.

Al met al wél een voldoende!

Heb jij ook een Slain: Back From Hell, Switch?