Denon HEOS AVR

Specificaties 5.1-kanaals met 50W versterker en 4x HDMI - Bekijk alle specificaties

Denon HEOS AVR Review

Dennis t 8 februari 2019, laatste update op 8 februari 2019, 626 views Product gekocht

Denon HEOS AVR

Prima pruduct met een app die niet echt gebruiksvriendelijk is. Ik heb hem 2 weken geleden bij de Mediamarkt kunnen kopen voor 316 euro. Voor dit geld heb je een prima product.

Pluspunten

• Zowel HEOS als eigen speakers aan te sluiten
  • HEOS app niet gebruiks vriendelijk.

Minpunten

• Afstandsbediening werkt niet.
  • app is niet echt gebruiksvriendelijk

Geluidskwaliteit Score: 4
Aangezien er van mijn Onkyo TX-SR606 de HDMI switch defect is (bekend probleem) was ik op zoek naar een vervanger.
Naar wat zoeken op internet kwam ik de Denon HEOS AVR tegen.
Omdat ik naar mijn idee nog een prima speaker set heb (3 x Minx 20, 2x Minx 10 en een Minx X500 SUB) en ik niet echt kapot ben van een soundbar leek mij dit een prima upgrate.
Na alles te hebben aagesloten was het tijd om een nummer af te spelen via de app.
bij het afspelen had ik het gevoel dat ik niet alles uit mijn speakers haalde, ik miste iets in het midden en hoge bereik.
Na wat te zoeken op internet bleek dat je het bereik van je speakers en SUB kunt aangeven.
Na hier mee een beetje te hebben gespeeld kreeg in weer het maximale uit mijn speakers,

Heb jij ook een Denon HEOS AVR?

doe je mede tweakers eens een plezier en vertel (of geef een hint) hoe je dat hebt gedaan (misschien met een link)

;)

[Reactie gewijzigd door spanx op 26 juni 2019 09:39]