1 review

Samsung WW80J5426FW Eco Bubble

Specificaties 1.400 toeren wasmachine met 8kg laadvermogen - Bekijk alle specificaties

Samsung WW80J5426FW Eco Bubble Review

Only meNewbie 6 februari 2019, laatste update op 6 februari 2019, 689 views Product gekocht

Samsung WW80J5426FW Eco Bubble

Zo blij met deze Samsung wasmachine de 9kg uitvoering. Wauw wat past daar een hoop in. Het bedieningspaneel is simpel leesbaar en eenvoudig in te stellen zo snapt mijn man ook hoe het werkt.

Pluspunten

• Stil qua geluid
  • Starttimer
  • Door de bubble minder zeep verbruik
  • Mooi duidelijk paneel
  • Mooi wasmachine design
  • Graden per waskeuze aanpasbaar
  • Energie zuinig
  • Uitleg bij de aansluiting coolblue

Minpunten

• Ik ga wassen nog leuk vinden

Wasresultaat Score: 5
Energieverbruik Score: 5
Droogresultaat Score: 4
Deze wasmachine hebben wij nu een paar dagen in het bezit. En wij zijn er echt super blij mee. Voorheen hadden wij een 5 kg trommel en dan duurde het best even voordat we alles weg gewassen hadden nu met die 9 kg is dat verleden tijd!
De machine werd super snel geleverd en bij de aansluiting werd de machine geïnstalleerd en kregen we uitleg hoe de machine werkte.
De machine is tevens erg stil tuurlijk hoor je wel iets maar dat is echt minimaal je kan er echt bij slapen. Het paneel is duidelijk en overzichtelijk en makkelijk in het gebruik. Dit is precies wat wij zochten in een machine: 9 kg trommel, energie zuinig, makkelijk in te stellen, starttimer, graden apart in te stellen, mooi design en door de eco bubble hoef je veel minder wasmiddel en of verzachter te gebruiken wat weer scheelt in je boodschappen.

Heb jij ook een Samsung WW80J5426FW Eco Bubble?