Edifier S350DB

Specificaties Stereo-speaker met Bluetooth (netvoeding) - Bekijk alle specificaties

Edifier S350DB Review

tomheijden17 31 januari 2019, 1.747 views Product gekocht

Edifier S350DB

Een geweldige 2.1 speaker set met een goede subwoofer

Pluspunten

• Mooi houten design!
  • Hoogwaardig kwaliteit geluid
  • Veel aansluiting zowel tulp ,optisch ,bleutooth
  • Beste punt het geluid blijft helder!

Minpunten

• De afstandbediening moet je er echt op richtte anders pakt hij hem niet.

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 3
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 4
Edifier is een echt geluidsmerk dat alles wel heeft! Van 2.0 setjes tot soundbars tot computerspeakers headphones voor ieder wat Wils met een goede kwaliteits prijs verhouding!
Ik ga nu mijn eigen edifier s350db beoordelen.
Na een hele tijd testen op verschillende soorten muziek,film,games
Ben ik tot de conclusie gekomen waar ik hem ook voor gebruik hoe hard ik hem ook zet het geluid altijd kraak helder blijft!

Nou merkte ik wel dat muziek er toch het beste uit komt dat wil zeer zeker niet zeggen dat hij film en games veel minder kwaliteit toe stopt . Maar na mij mening komt hij met muziek het beste tot zijn recht!

Als je bijvoorbeeld het nummer Eagles - hotel California op zet dat vind ik dus een nummer waar je alles in hoort hoge midden lage tonen maar ook de vocal komt tot zijn recht.

Maar in tegenstelling pak je het nummer frequencerz - renegades (hardstyle) dan merk je dat door de bass je hoge , midden tonen niet tot hun recht komen dan word de bass te overheersend .
Wat ze enigsinds als oplossing daarvoor hebben is de Treble en bass knop aan de zijkant van de speaker om dit aan te passen maar persoonlijk vind ik dat je die standaard moet laten staan voor het mooiste geluid.

het beste resultaat is wel te behalen via de optische digitale ingang. met bluetooth aptx moet je ook ver komen want dat zit er ook op! op dat hoge volume blijft alles lekker gescheiden en even helder.

Persoonlijk vind ik het jammer dat er geen stoffen kap op de speakers zoals bij de R1850db zit ik laat hier onder in de foto wel het verschil zien.

Verder ben ik zo tevreden over deze speakers qua prijs kwaliteits verhouding ik zou zonder twijfels dit boven bijvoorbeeld de Bose soundbar 500 kiezen van 549 euro

Deze set heb je namelijk al voor 299 euro inclusief een super kwaliteit subwoofer, wat een geluid! het laag is laag. Er is geen overcompensatie op de satellieten de lage frequenties zijn er gewoon maar wel wanneer het nodig is.

Als je dus een goede set thuis wil hebben staan dan is dit zeker een aanrader en geloof me je krijgt er geen spijt van!

Kortom een GENOT om naar te luisteren!

Groeten Tom vd heijden

Heb jij ook een Edifier S350DB?

Je moet de afstandsbediening inderdaad op de goede plek hebben maar die is wel uitgebreid en super makkelijk te bedienen, voor mij een van de belangrijkste reden om deze aan te raden aan mensen die niet te veel geld willen uitgeven.