Gigabyte PB500

Specificaties ~500W • niet-modulair - Bekijk alle specificaties

Gigabyte PB500 Review

ruudhoefnagels 30 januari 2019, laatste update op 30 januari 2019, 78 views Product gekocht

Gigabyte PB500

Goed product. Uitstekende prijs kwaliteit

Pluspunten

• Robuust
  • Niet duur
  • Efficiënt

Minpunten

• 500 watt is niet het vermogen op 12volt

Uitrusting Score: 4
Aansluitingen Score: 5
Prestaties en stabiliteit Score: 4
Koelvermogen Score: 3
Ik had een voeding nodig van minimaal 420 watt. Dus om ruim te zitten heb ik 500watt genomen. Ik zit op een krap budget en daar past deze voeding goed binnen. Het is een Prima product. Degelijke bouw. Vermogen op 12 volt rail is 456watt. Ik had niet door dat het vermogen op de 12v rail geen 500watt zou bedragen. Gelukkig is het nog steeds voldoende voor mijn build.Misschien dat altijd het totaal vermogen opgegeven wordt i.p.v. 12v vermogen, maar wel iets om op te letten.
Hij heeft nog maar amper hoeven werken, maar tot dusver doet voert hij zijn taak naar wens uit. Lijkt ook niet erg warm te worden en over het geproduceerde geluid kan ik niet klagen. Ik vind de voeding best wel stil.

Heb jij ook een Gigabyte PB500?