Sharkoon Skiller SGS3 Groen/Zwart

Specificaties Gamingbureaustoel - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Skiller SGS3 Groen/Zwart Review

Nachoman 29 januari 2019, laatste update op 8 juli 2019, 138 views Product gekocht

Sharkoon Skiller SGS3 Groen/Zwart

Zeer degelijk. écht stevige zitting, had ik niet verwacht. is zeker geen zacht kussen waar je op zit, dit is niet erg, gewoon even wennen voor mij. Strakke en stevige naden, oerdegelijk. Stoel staat op laagste stand en dat gaat net met voeten op de grond. ben 1.80 en 75Kg.

Pluspunten

• zeer degelijke stof
  • stevige naden
  • stevig onderstel
  • Grote wieltjes met rubber laagje, fijn op laminaat!
  • werkelijk alles is verstelbaar 0_0

Minpunten

• zeer stevige zitting en leuning, niet erg, maar ik had zachter verwacht.

Verschillende (video) reviews bekeken voor aankoop, waardoor ik een heel goed idee kreeg van deze stoel.
Zeer tevreden uiteindelijk, de prijs was 289 euro bij Megekko aanbieding. In mijn beleving zou ik 350 euro het maximum vinden en 400 net iets teveel.

Het enige wat mij in het begin een beetje deed schrikken was de 'harde' zitting en leuning.
Ik had een zachter kussen verwacht. Maar na enkele uurtjes vind ik het veel fijner zelfs.

Het kussentje voor je hoofd is wél heel zacht en prettig, net als de rug ondersteuning.
Die laatste heb ik weg gelaten want die is gewoon veel te dik. Niemand heeft zo'n holle rug.

De bouwkwaliteit vind ik zeer degelijk. Dit was duidelijk op de reviews en nu ik hem in elkaar heb gezet werd dat ook weer bewezen. Top!

Hoop dat ik hier lang plezier van ga hebben.

Heb jij ook een Sharkoon Skiller SGS3 Groen/Zwart?