Xiaomi Mi AirDots Youth Edition (Wit)

Niet beschikbaar
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Xiaomi Mi AirDots Youth Edition (Wit) Review

HMC 27 januari 2019, laatste update op 27 januari 2019, 524 views Product gekocht

Xiaomi Mi AirDots Youth Edition (Wit)

Behalve de verpakking, die toch weggaat, zeer stevig spul. Geluid is goed, met goede bas. Past goed in de oren. Setup was makkelijk en ging direct goed.

Pluspunten

• Stevig spul
  • Goed geluid
  • Ziet er gewoon leuk uit

Minpunten

• Niet voor de beloofde 30 Dollar verkrijgbaar

Nu ja. Deze kwam langs in een Tweakers artikel, ergens in Oktober vorig jaar, geloof ik. Begin November via Aliexpress besteld voor 40 Dollar. Die is nooit aangekomen, dus geld terug. Maar nog steeds geen verjaardagscadeau voor de vriendin. Dat hele proces heeft een dikke drie maanden geduurd. Bummer.
Nu via Tokopedia. 45 Dollar. Twee dagen later binnen.

Dus, het was schokkend voor de 30 Dollar waar ze origineel mee aangekondigd werden, maar daar zal je ze helaas niet voor krijgen.
Op Aliexpress gaan ze al richting 60 Dollar.

Geluid is verder prima. Verbinden met de phone was instant. Daar is allemaal helemaal niets mis mee. Gewoon een goed werkende set BT5.0 oordopjes.
Zitten lekker in het oor, en ik ben daar over het algemeen helemaal geen fan van.
Zelf gebruik ik oordopjes dan ook echt NOOIT. Alleen die paar keer dat ik een vlieghtuig zit.
Maar ik moet zeggen dat ik overweeg nog een paar airdots te kopen voor mezelf.

Er zijn trouwens mensen die het hebben over problemen met dat de ene wel wil "connecten" en de andere niet, maar daar zijn prima how-to's voor te vinden.
Bijvoorbeeld hier:

Hier werkte het uit de box gewoon perfect, maar die how to is wel handig als je een paar keer mono hebt gedaan, en dan weer stereo probeert en het niet werkt.
Ik heb die in ieder geval ge-bookmark't. :P

Pakket is verder compleet, inclusief een kabeltje om het doosje op te laden en extra rubberen siliconen oorpluggen voor als je liever rubber in je oor voelt, in plaats van plastic.

Ook is er een superhandige gerbruikershandleiding in het Chinees :+ en de voice feedback is ook alleen in het chinees.
Gelukkig heb ik chinese vrienden op werk, en het is ook allemaal vrij basic, zoals "Airdots zijn nu verbonden" en zo.
Dat mag de pret niet drukken.

Aanrader, al is de prijs bijna verdubbeld.

Edit: Krijg je dat weer. Heb je ze eindelijk binnen, kondigen ze de PRO-versie aan. :( :P

Heb jij ook een Xiaomi Mi AirDots Youth Edition (Wit)?