Logitech MX Vertical

€ 74,90
Specificaties Bluetooth muis en 4.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech MX Vertical Review

gijsgrooteNewbie 27 januari 2019, 974 views Product gekocht

Logitech MX Vertical

Mooi apparaat. Gekocht toen ik RSI aan het ontwikkelen was en ik ben er erg tevreden mee. Het is wel even wennen maar na een week weet je niet meer anders. De oplaatbare batterij is niet leeg te krijgen.

Pluspunten

• Batterij
  • 3 manieren voor verbinding
  • totaal niet zwaar
  • snelletoets voor pagina terug in webbrowser

Minpunten

• past niet lekker in tas
  • bluetooth verbinding niet super
  • connector (die in de usb port van je pc gaat) kan niet in de muis bewaard worden

Ik heb de muis nu ongeveer 3 maanden. Gekocht omdat ik RSI aan het ontwikkelen was. Na een weekje wennen ligt de muis heerlijk ik je hand. Het is niet een zwaar ding. Sommigen vinden wat massa in een muis fijn, het geeft het gevoel dat de muis robuust is en tegen een stootje kan. Ik heb mijn muis liever niet zo zwaar. De vorm is wel wat vervelend in je tas. Laptoptas laat ik liggen, maar mijn eastpack heeft er minder moeite mee.

Er zijn 3 manieren om de muist met je pc te verbinden. Kabel waarbij je de muis oplaad. Via bluetooth van muis naar pc, hierbij valt de verbinding wel eens weg, niet zo vaak dat het storend is ongeveer 1 keer in de 5 uur muizen. En een verbinding naar de usb connector. Deze ben ik kwijt. Sommigen muizen hebben een vakje in de muis zelf waar de connector in bewaard kan worden als deze niet wordt gebruikt. Deze muis heeft dat niet.

Oplaadbare batterij is niet leeg te krijgen en ik vind het heerlijk dat er geen losse batterijen in hoeven. Dat gekloot altijd, nieuwe batterijen zoeken omdat je muis het op heeft gegeven. Deze muis heeft daar geen last van.

Samengevat top product, maar daar betaal je dan ook wel voor.

Heb jij ook een Logitech MX Vertical?

Vraag & Aanbod

Ik overweeg deze muis aan te schaffen, maar wat bedoel je precies met "niet leeg te krijgen"? Mijn huidige muis (Logitech M705) doet het drie jaar intensief gebruik voor de batterij leeg is, terwijl ik over sommige (gaming-)muizen juist lees dat je die elke paar dagen moet opladen. Het loopt kennelijk nogal uiteen. Waar valt deze muis op dat spectrum?