HP iPAQ rx3715 Review

belumcukur 31 januari 2006, 443 views

HP iPAQ rx3715

Pluspunten

• goed scherm
  • goed geluid
  • mooi design
  • wifi zeer goed
  • afstandsbediening goed

Minpunten

• camera alleen bij zonlicht te gebruiken
  • ondersteuning HP ronduit wrakkig
  • scherm nogal kwetsbaar
  • connector vraagt om problemen

Veelzijdigheid Score: 4
Mooi dingetje, dat ik nu (feb 2006) alweer veertien maanden gebruik. Wel is mijn scherm stukgegaan, door onbekende oorzaak brak de lcd. Na vervanging voor 181 euro bleek ook dat schermpje niet te deugen. Dus nu zit ik weer te wachten op de tweede reparatie. Maar verder: puik ding, goed voor autonavigatie, agendafuncties, een sterke wifi-verbinding (hij snuift zelfs netwerken op die de Linksys adapter in mijn comp niet kan vinden) en geen gezeur over dat cameraatje, gewoon alleen foto's maken bij goed daglicht en voor de rest een echte camera meenemen. Tomtom loopt af en toe vast maar ik weet niet of dat door de software of door de PDA komt. Gewoon resetten (doet ie vrij langzaam vind ik) is meestal voldoende. Het geluid is heel goed. en de mogelijkheid om er al je tv's en dvd-spelers mee te bedienen vind ik ook wel makkelijk. Als de batterijen van de afstandsbediening op zijn ofzo.

Toch is dit mijn laatste HP want de ondersteuning is ronduit wrakkig, weet ik sinds dat kapotte beeldschermpje. Ik heb 'm dan ook bij PDA-Parts laten repareren. Veel goedkoper en directe lijnen. Bij HP krijg je nooit een verantwoordelijke aan de telefoon, altijd 'zullen ze een mail sturen' aan de koffiedame van de secretaresse van de chef van degene die werkelijk in je apparaatje zit te prutsen.

Heb jij ook een HP iPAQ rx3715?