MSI Optix MAG241C (met omdoos, DisplayPort en HDMI-kabel) Zwart

Specificaties 23,6" • 1920x1080 (Full HD) • 144Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

MSI Optix MAG241C (met omdoos, DisplayPort en HDMI-kabel) Zwart Review

Wraldpyk 24 januari 2019, 534 views Product gekocht

MSI Optix MAG241C (met omdoos, DisplayPort en HDMI-kabel) Zwart

Een zeer fijne monitor voor zowel kantoor als gaming (ik doe beide er op). Rustig voor de ogen, simpele maar goede uitvoering en USB poorten op de achterkant zijn zeer handig.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Makkelijk in gebruik
  • USB poorten
  • Rustig voor ogen

Minpunten

• Standaardinstellingen zijn slecht

Ik heb deze monitor gekocht als tweede scherm bij mijn macbook. Nu ik het scherm een maand of 2 in gebruik heb kan ik met zekerheid zeggen dat het een fijn scherm is die rustig voor de ogen is.

Ik werk thuis, en daarnaast game ik ook veel, en zit dus gemakkelijk 8-10 uur per dag, 6 dagen per week achter dit scherm. Ik heb altijd veel last gehad van ogen als het scherm onrustig is, of lage refresh rate heeft, maar dit scherm heeft dat probleem niet.

De resolutie (1080p/HD) is perfect voor de maat. De 27 inch variant zou ik dan ook niet aanraden aangezien de resolutie hetzelfde is.

Dit scherm heeft ook geen vreemde poespas zoals speakers. De uitvoering is simpel en dat is juist de kracht.

De ingebouwde USB poorten zijn erg handig en goed! Ik heb een usb-microfoon en een toetsenbord er aan gekoppeld en dat werkt perfect. (En aan het toetsenbord zit mijn muis weer gekoppeld, dus overall 3 devices er aan).

Heb jij ook een MSI Optix MAG241C (met omdoos, DisplayPort en HDMI-kabel) Zwart?

Hoi Wraldpyk, welke settings gebruik je?