ASRock Fatal1ty X399 Professional Gaming

Specificaties Socket TR4 • ATX • AMD X399 chipset - Bekijk alle specificaties

ASRock Fatal1ty X399 Professional Gaming Review

cloudfldNewbie 22 januari 2019, laatste update op 22 januari 2019, 126 views Product gekocht

ASRock Fatal1ty X399 Professional Gaming

Mooi moederbord voor de zware gebruiker.

Pluspunten

• Support ASRock
  • Robuust
  • 4 GPUs
  • Threadripper ready
  • Clean, geen kermis design

Minpunten

• Zonder 10Gbit/s LAN bijna hetzelde als de X399 Taichi

Layout Score: 5
Mooi moederbord voor de zware gebruiker. Voor werk heb ik een machine learning pc gebouwd en dit bord vormde een goede basis. Veel ruimte en mogelijkheden om uit te breiden (4 gpu's, 128igb ram, threadripper no problemo).

Vooral een hele goede ervaring gehad met ASRock. In het begin las het moederbord 1 van de memory modules niet. Zonder eerst weer een heel RMA proces bij de winkel (Mycom) te doorlopen kon ik gelijk langskomen bij ASRock zelf. Geholpen door Peter Fest. Moederbord werd door hem gelijk op de test bench gelegd en toen het probleem bleef kreeg ik direct een nieuw moederbord mee, inclusief wat tips. Heel fijn!

Heb jij ook een ASRock Fatal1ty X399 Professional Gaming?

ik heb zelf ook wat problemen met x399 taichi gehad. contact opgenomen met asrock nederland, afspraak gemaakt, mobo meegenomen, getest (bleek er wat mee aan de hand te zijn) en kreeg compleet en splinternieuwe mobo mee.

wat dit betreft doet asrock echt voortreffelijk.

wat voor gpu's gebruik je voor machine learning?
en heel precies....wat voor machine learning projecten doe je als ik je vragen mag?