Gigabyte Z390 Aorus Master

Specificaties Socket 1151 • ATX • Intel Z390 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte Z390 Aorus Master Review

johanbeNewbie 22 januari 2019, laatste update op 22 januari 2019, 92 views Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Master

Prachtig moederbord, dat doet wat ik ervan verwacht met mijn hoge eisen voor mijn nieuw systeem dat hoofdzakelijk development en design van specifieke applicaties moet doen, alsook voorzien in wat plezier voor de zeldzame vrije uurtjes.

Pluspunten

• Functioneel design
  • Aansluitingsgemak
  • De voorziene koelingsonderdelen zijn top

Minpunten

• Nog geen gevonden

Layout Score: 5
Mooi design, zéér proper en laat toe om proper geïnstalleerd te worden. De RGB verlichting is een nice to have, maar komt in een open case mooi tot uiting.
De connectoren zitten op een logische plaats. Het was voor mij van 2002 geleden dat ik nog eens een eigen systeem in elkaar gestoken heb en met dit moederbord was dat een fluitje van een cent.
De bios was voor mij een verademing, ik weet dat er bios interfaces zouden zijn die nog properder zijn, maar, het is een bios, niet iets waar je dagelijks in hoort te zitten. Het is duidelijk en dat is wat telt.
De slots sluiten ook zeer goed, zonder dat je veel kracht moet zetten, zetten de pci-cards en geheugenmodules zich stevig vast.
Ik ben met andere woorden dus zéér tevreden met deze aankoop!

Heb jij ook een Gigabyte Z390 Aorus Master?