Specificaties Rad. HD4350 (600MHz), 512MB DDR2 - Bekijk alle specificaties

XFX Radeon HD4350 512MB DDR2 HDMI Review

pindamaster 17 april 2010, 811 views

XFX Radeon HD4350 512MB DDR2 HDMI

Pluspunten

• goede future set voor de prijs.
  • goede prijs-prestatie verhouding
  • muis stil

Minpunten

• drivers werkte niet meteen

Drivers en compatibiliteit Score: 4
ik heb deze kaart gekocht omdat mijn ingebouwde video(i915g) bagger was in combinatie met vista. aangezien ik niet veel keuze had, omdat mijn pc alleen low profile kaarten ondersteunt heb ik deze kaart gekozen.

het systeem waar de kaart inzit
intel pentium 520 ht
1.5 gb ram (ddr @ 333mhz)
hp 097ch
240 watt voeding
beeldscherm
hpl1520 (15inch)

de future set van deze kaart vind ik bijzonder goed voor zijn geld. ik gebruik deze kaart af en toe in een dual monitor opstelling met een ander 15 inch scherm. dit kan ik zeer snel instellen. de prestaties van deze kaart vindt ik tot nu toe zeer goed ook als ik het in dual monitor zet. bij games gaat het ook alle maal vloeiend en ziet het er allemaal veel gedetailleerder er uit dan bij de onbord video chip. deze kaart loopt bij mij nu op (stabiel) :
GPU: 690 mhz
geheugen 450 mhz
@68 graden
dat vind ik zeer netjes voor een passief gekoelde kaart die met de koeling ook half in de nordbrige zit.
ik heb mijn beeldscherm nu op DVI-D aangesloten, dit geeft zoveel beter beeld dan bij vga van de onbord chip. ik heb geen mening over de modbaarheid van deze kaart, nog niet uitgeprobeert.

bij de installatie van de kaart had ik wel wat moeite met het installeren van de drivers van de cd. maar een mailtje gestuurd naar xfx kreeg ik een snele reactie met een download link voor de goede drivers die wel wou installeren prima service :)

ik vind de prijs voor dit alles nog heel er meevallen.ik heb deze kaart voor 34.95 bij computerland opgehaalt. ik heb deze kaart al 5 maanden

dit is mijn eerste review dus heeft iemand nog tips of op/aanmerkingen

Heb jij ook een XFX Radeon HD4350 512MB DDR2 HDMI?

Misschien een tip, om wat details van gespeelde / geteste games erin te zetten ?
Zoals welke framerate bij welke resolutie / configuratie.

Daarnaast wat punctuatie / typografie toepassen, dat leest wat makkelijker.
Muisstil XD, maar hoe erg merk je dat verschil als je GPU passief gekoeld wordt. Want mijn beest is nu wel heel erg lawaaiig volgens mij.