Samsung X5 500GB Zwart

Specificaties 500GB externe SSD met USB 3.2(G2) - Bekijk alle specificaties

Samsung X5 500GB Zwart Review

RogierB 19 januari 2019, 180 views Product geleend

Samsung X5 500GB Zwart

Hij maakt de snelheidsbeloften waar, helaas wat groter dan de T5 en qua prijs is het duidelijk een hele andere league dan de normale externe harde schijven. Echter, gezien de snelheid is hij wel het geld waard.

Pluspunten

• Razensnel
  • Robuust
  • Aerodynamisch

Minpunten

• Prijzig

Na aanschaf van mijn MBP "15 in 2016 eigenlijk altijd met normale externe harde schrijven blijven werken, alleen de kabels nar USB 3.1 omgezet. De snelheden van de externe harde schijven waren het voor mij nog niet echt wauw, omdat het alsnog over een SATA600 moest. Dus nu met deze haal ik snelheden ruim boven de 2GB/s en dan is €300 euro voor 500GB op eens best wel een nette prijs.

Nadeel, hij is echt aanzienlijk groter dan de voorlopers. De T5 was nog een lompe USB-stick, deze is qua footprint toch alweer 2/3 van een Western Digital Passport. Maar hij is licht genoeg om hem met velcro aan je scherm te plakken en hij voelt robuust genoeg om in je tas te leven.

Heb jij ook een Samsung X5 500GB Zwart?