Philips 223V5LSB2 Zwart

Specificaties 21,5" • 1920x1080 (Full HD) • 75Hz • 5ms - Bekijk alle specificaties

Philips 223V5LSB2 Zwart Review

Autovw 16 januari 2019, laatste update op 17 april 2019, 36 views Product gekocht

Philips 223V5LSB2 Zwart

Gekocht omdat ik nog geen Full HD scherm had, Over de prijs mag je niet veel zeggen, monitors zijn nu eenmaal best wel prijzig. Zie uitgebreide toelichting voor meer info over deze monitor!

Pluspunten

• Mooi scherm

Minpunten

• Alleen VGA
  • Geen HDMI of DVI

Vandaag,
Weer een nieuwe aflevering van Autovw's product reviews!

Vandaag is de Philips 223V5LSB2 Zwart aan de beurt!

Over mijn Philipsje,
Ik gebruik hem (op dit moment) als hoofdscherm voor mn PC.
Ik doe zelf aan gaming/editing en andere gerelateerde shizzle.
Ik heb het scherm een tijdje geleden aangeschaft bij Bol.com, en het werkt in principe prima!

Echter zijn er wel een paar kleine minpuntjes aan mijn Philipsje,
-slechts 1 VGA aansluiting....
-dat betekent dus geen HDMI of DVI :)
-er zit een rare zwarte rand, van een paar millimeter, aan de onderkant en aan de rechterkant van het scherm. (zie foto's)
-scherm is niet verstelbaar... :'(

Verder werkt Philipsje gewoon prima, mijn GTX 970 mag dan wel geen VGA poort bezitten.... maarrrrr, door een adapter van 10tje te kopen is dat probleem ook weer gefixt!

Raad ik je aan deze monitor te kopen?
Nee, ik zou voor de variant met HDMI gaan.
Helaas had ik bij aankoop van deze monitor de beschrijving niet goed gelezen, en daarom heb ik deze dus gekocht.....

Mocht je een paar tientjes meer in je budget hebben, zoek dan zeker verder!
Want voor enkele 10tjes meer heb je al een veel beter scherm!

De applicaties die op de foto's te zien zijn:
Foto 1/2: Euro Truck Simulator 2
Foto 3/4: Vegas Pro 15.0

Heb jij ook een Philips 223V5LSB2 Zwart?