Gigabyte Z390 Aorus Pro

Specificaties Socket 1151 • ATX • Intel Z390 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte Z390 Aorus Pro Review

ankeLB14Newbie 15 januari 2019, 119 views Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Pro

Deze z390 Aorus Pro, is in elk aspect een perfect moederbord, dat zeker kan meedoen met de duurdere moederborden. Moet op geen enkel vlak onderdoen voor de duurderen. Genoeg VRM's , makkelijke intstallatie, stevige kwaliteit en natuurlijk ook RGB Echt waar, in deze prijsklasse vind je nergens beter dan dit

Pluspunten

• Genoeg VRM's om high end cpu's aan te sturen
  • Stevige kwaliteit
  • Makkelijk te installeren
  • RGB voor een schappelijke prijs
  • USB poorten met hopen !

Minpunten

• BIOS is nogal vrij standaard (maar die gebruik je uiteindelijk niet echt veel)

Layout Score: 5
Voor de eerste keer een game pc gebouwd, dus heb eerst dagen/weken lang reviews, forums etc afgeschuimd om toch maar op het perfecte moederbord voor mijn i7 9700K te vinden. Uiteindelijk door enkel maar goede reviews te lezen, voor de Aorus Z390 Pro gegaan, en boy oh boy, nog geen moment spijt van gehad. Ik zal je vertellen, ik ben geen pc builder pro, maar eerder een enthousiast, maar dit moederbord, is in elk opzicht zo makkelijk te installeren, dat je niet eens kennis hoeft te hebben. Alles staat mooi uitgelegd in het boekje dat je meekrijgt, moederbord is stevig dus je hebt nooit het gevoel dat je te hard drukt (bv. als je ram in de slots steekt, of cpu cooler erop zet, graka in het slot steekt.) Dit samen met mijn i7 9700K en 16GB aan ram, heb ik op dit moment denk ik toch wel mijn droom pc gebouwd voor een mooie prijs.

Na alles mooi te installeren, en eindelijk mijn pc op te kunnen starten. Meteen in BIOS gegaan, en daar vind je alles in een vrij standaard jasje, maar toch al het nodige is aanwezig ! Makkelijk je fans te regelen, clocks van je cpu en ram heb je in een klik aangepast en je pc draait dus in no time op zen best.

Dit alles samengevoegd gewoon dus een perfect product in mijn ogen. Ook nog eens leuk dat je dan vrij veel RGB hebt op het mobo zelf, wat toch altijd een aangenaam zicht is in een case.

Zeker een aanrader !

Heb jij ook een Gigabyte Z390 Aorus Pro?