Specificaties 120mm diameter met 20dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Zalman CNPS7700-Cu Review

dodo79 30 januari 2006, 827 views

Zalman CNPS7700-Cu

Pluspunten

• koelt heel goed
  • is zeer stil
  • gaat op verschillende sockets en cpu's, ook bevestigings materiaal is hiervoor mee geleverd.

Minpunten

• GROOT, zal niet overal in passen.
  • ZWAAR, een kilo koper is niet niks

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 4
Koelvermogen Score: 5
Ik zocht een mooie koeler voor een media center pc.
Kwam bij zalman uit.
Met de gedachte dat een kilo koper een cpu wel lekker fris kan houden naar huis toe.
Wil hem gaan plaatsen op de cpu, past tie niet(als in te groot).

was ik niet heel erg blij mee, maar bij mijn gewone pc paste deze er wel in.
Dit was op een p4 2.4 northwood.
Prestatie op deze cpu was zeer goed te noemen, 30 graden idle en 40 graden full load (max rpm)

Later is deze koeler op een amd x2 3800 gezet, en deze houdt hij op max rpn op 28 graden en full load 39

Heb jij ook een Zalman CNPS7700-Cu?

Een kilo koper weegt t zelfde als een kilo veren toch :P
Probeer maar eens een kilo veren in je PC te krijgen (uiteraard niet vacuum verpakt) :Y)