Gigabyte Aorus RGB GP-AR32C16S8K2SU416R

Specificaties 16GB • DDR4 • 3.200Mhz • kit van 2 - Bekijk alle specificaties

Gigabyte Aorus RGB GP-AR32C16S8K2SU416R Review

Koelen 11 januari 2019, 221 views Product gekocht

Gigabyte Aorus RGB GP-AR32C16S8K2SU416R

Hoge kwaliteit, 3200Mhz, twee extra dummies en miljoenen RGB mogelijkheden door RGBFusion.

Pluspunten

• Twee extra dummies
  • 3200MHZ
  • Compleet RGB aanpasbaar door RGBFusion

Minpunten

• Iets prijziger dan de concurrentie

Stabiliteit Score: 5
De Gigabyte Aorus RGB GP-AR32C16S8K2SU416R of simpelweg 3200Mhz DDR4 RAM van Aorus wordt geleverd in een nette verpakking.
In de verpakking bevinden zich nogmaals twee extra latjes. Deze extra latjes zijn als het ware dummies welke je eenvoudig naast je andere modules kan plaatsen zodat je vier volledig RGB aanpasbare modules hebt.
Dit is aangezien zijn toch wel aardige prijs van 190 euro volgens mij ook de enigste fabrikant die deze modules meestuurt.
Vergeet wel niet de instellingen aan te passen in de bios van je systeem want anders klokt deze aan 2166Mhz en door zijn prijs wil je toch zeker je geld waard hebben ;)
Om deze te kunnen klokken aan 3200Mhz ga je naar je bios en klik je XMP aan waarna je de setting kan veranderen tot 3200.

Voor de aankoop was ik al redelijk overtuigd om dit product aan te kopen maar ik ben nu nog meer overtuigd.
Het is een echt plaatje in mijn systeem en door de twee dummies mooi verlicht in miljoenen aanpasbare kleuren door RGBFusion.

Heb jij ook een Gigabyte Aorus RGB GP-AR32C16S8K2SU416R?