HP X4000b

€ 28,62
Specificaties Bluetooth muis en 1.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

HP X4000b Review

enverlin 11 januari 2019, laatste update op 11 januari 2019, 233 views Product gekocht

HP X4000b

Prima product, goede bouwkwaliteit, fijne materialen, en de vorm is OK. Echter vallen er zware klappen bij de kwaliteit van de bluetooth verbinding: die is slecht. Dat maakt de muis onbruikbaar.

Pluspunten

• Vorm
  • Materiaal
  • Zowel links als rechtshandig

Minpunten

• Instabiele bluetooth

Muis is gemaakt van fijn materiaal: polyester maar met een fijne softe finish. Ik gebruik de muis op en af sinds enkele jaren en toont weinig slijtage. De vorm van de muis is voor zowel links als rechtshandige, dat is handig. De lengte van de muis is ok (average) maar had iets hoger gekund. Dat zou de muis ook weer minder mobiel maken. Dit is dus de gulden middenweg.

Ik ervaar echter veel problemen met de bluetooth connectie, en ik ben zeker niet de enige.
De muis werkt prima voor 30-60 minuten en dan wordt verbinding verbroken. Opnieuw verbinding is dan wel mogelijk, maar zeer omslachtig.

Zie ook:

Ik heb deze issues zowel bij mijn laptop (HP Elitebook) als een Surface Pro.

De precisie is ook onder de maat. Ik dacht eerst dat het aan de ondergrond lag, maar ik heb nu diverse opties gehad en de precisie blijft slecht. Die heeft kleine afwijkingen waardoor de mousepointer niet echt op 1 punt blijft.

Heb jij ook een HP X4000b?