Logitech Harmony Ultimate One

Logitech Harmony Ultimate One Review

wienesroa 10 januari 2019, 346 views Product gekocht

Logitech Harmony Ultimate One

Prima product voor een gerechtvaardigde prijs. Vooral partner en dochter zijn er erg blij mee. Weg met onbegrijpbare ingangen combinaties om TV, Film, 5.1 geluid en Netflix te gebruiken.

Pluspunten

• Installatie
  • Gebruiksgemak
  • Touchscreen
  • Oplaadbare accu
  • Schermverlichting + toetsverlichting
  • Compact formaat

Minpunten

• Prijs (gekocht in aanbieding 90eur)

Configuratie Score: 4
Voor wie niet verder wilt lezen: had ik dit maar jaren eerder aangeschaft. Wij hadden altijd een 4tal ab's rondslingeren voor Humax(Ziggo), TV(sony-smart), Versterker(Yamaha), DVD(Samsung) en dan nog vaak de gsm om de Yamaha internetradio of Synology koppeling te gebruiken. Nu dus alles via 1 AB. Ik hoef mijn vrouw dus geen onbegrijpbare HDMI combinaties uit te leggen om een DVD-tje op te zetten voor de kleine (TV op HDMI4ARC), AV op HDMI1(DVD) en dan volume via AV, Menu DVD via DVD etc.

Verder ben ik erg te spreken over de toevoeging van icoontjes van TV zenders (Humax/Ziggo), een aantal favoriete zenders kiezen en in het touchscreen scherm een zender kiezen.

De AB ligt ook lekker in de hand. Hij heeft wel een ronde achterkant, dus als je hem op de salontafel legt, deint hij nog paar seconden na.

De configuratie verloopt via laptop en wijst zich eigenlijk vanzelf. De geïntegreerde troubleshooting op de AB werkt prima! Maar doordat je alle apparaten uit een database kiest, configureerde de AB zichzelf.

Bij aanschaf (aanbieding coolblue 90eur) vond ik de prijs aan de hoge kant. Nu ik hem enkele dagen in gebruik heb, is die prijs geheel gerechtvaardigd. Toch blijft +/-100eur voor een AB een fors bedrag, hopelijk gaat hij jaren mee... Zoals ik al begon, had ik dit maar 4 jaar eerder gekocht.

Heb jij ook een Logitech Harmony Ultimate One?