1 review

Asus VivoBook F540UA-DM1204T

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 256GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Asus VivoBook F540UA-DM1204T Review

Frosty_nl 9 januari 2019, 154 views Product gekocht

Asus VivoBook F540UA-DM1204T

Als vervanging van mijn oude laptop zocht ik een nieuwe laptop, licht qua gewicht maar wel met genoeg kracht om snel te kunnen werken. Uiteindelijk is deze Asus ViviBook mijn keuze geworden. Voornamelijk vanwege de i7 processor, het gewicht en de beschikbaarheid bij verschillende leveranciers.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Lichtgewicht
  • Compacte oplader
  • Start snel op

Minpunten

• Trillingen in het scherm soms te zien als je laptop neer zet (terwijl deze aan staat)

De laptop is prima voor standaard dingen zoals internetten, office, video's afspelen en in mijn geval wat programmeerwerk. Gamen is wat beperkt, Fortnite werkt met de voorgestelde medium settings schokkerig. Op low werkt het wel vloeiend qua gameplay. De laptop wordt niet gloeiend heet overigens.

Deze generatie (productie 2018-11) heeft, anders dan de foto's en specs doen vermoeden, alleen deze aansluitingen:
1x HDMI
1x USB 3.0
2x USB 2.0
1x Micro SD card slot
1x 3.5mm stereo jack

Heb jij ook een Asus VivoBook F540UA-DM1204T?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5