LG UltraGear 32GK850G Zwart

Specificaties 31,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 144Hz • VA • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG UltraGear 32GK850G Zwart Review

Rene44 9 januari 2019, laatste update op 9 januari 2019, 137 views Product gekocht

LG UltraGear 32GK850G Zwart

Eenoog welke koning is in het land der blinden. Een echte held met donkere randjes.

Pluspunten

• G-sync!
  • 144hz!
  • 30"+!
  • LG!

Minpunten

• OSD wat magertjes
  • Prijs is wat hoog

Wil je niet onder 30"" quad hd-en, op 144hz met g-sync is er bar weinig keuze tenzij je in de 4 cijfers wil betalen. Deze LG voorziet in mensen met zon wensenlijst zoals ik, die na hard bikkelen een kick ass game rig gebouwd hebben met money to burn voor fijn speelgoed. Deze LG komt in verschillende reviews terug als geweldig game screen met helaas wat laag dpi, wat tekst wat minder zou maken. Het punt is dat er op deze resolutie met deze specs niet veel beters te krijgen is. Ik type dit op native res van een meter of 2 afstand, en lees mijn internetkrantjes zonder problemen. Goed, het is niet het meest scherpe beeld maar het is goed genoeg. Anders gezegd, je hebt geen apart scherm nodig voor gewoon surfgedrag. Wat betreft gaming kan ik kort zijn: echt mind blowing goed contrast, geen ghosting gezien en gewoon ongelooflelijke prestaties, ook al kan je niet heel veel instellen in het osd. Aanrader!

Heb jij ook een LG UltraGear 32GK850G Zwart?