Gigabyte Aorus RGB GP-AR32C16S8K2SU416R

Specificaties 16GB • DDR4 • 3.200Mhz • kit van 2 - Bekijk alle specificaties

Gigabyte Aorus RGB GP-AR32C16S8K2SU416R Review

Britttje 7 januari 2019, 105 views Product gekocht

Gigabyte Aorus RGB GP-AR32C16S8K2SU416R

Yaay, dummy RGB slots zodat je RGB pc er extra fancy uit ziet! Vooral als je een moederbord hebt met 8 slots (Zoals die van mij: Gigabyte Aorus X299 Ultra Gaming Pro), dan wordt het prijzig om die te vullen.. Maar met de dummy modules is dit goed te doen!

Pluspunten

• goede RGB software
  • 2 dummy slots

Minpunten

• Prijziger door de dummy slots - maar dat vind ik het helemaal waard!

Stabiliteit Score: 4
Ik heb lang gezocht naar mooi RGB geheugen, gezien ik (ja, het is een trend/hype nu, I know) allerlei onderdelen met RGB in mijn kast wil.. Ik heb meerdere merken gevonden die ik mooi vond, maar Gigabyte Aorus heeft net dat beetje extra:
Bij elke 2 modules krijg je 2 dummy modules, zodat je alle slots kan vullen met RGB! Gezien ik voor een X299 mobo gegaan ben (ook van Gigabyte!), heb ik 8 ram slots.. Dan is 2 sets van 2x8GB met in totaal dus 4 dummy slots echt wel een stuk goedkoper dan van een ander merk nog eens 4x8GB erbij kopen alleen zodat het mooi uitziet! (En die extra 32GB heb ik echt niet nodig)
Daarnaast heb ik ook de RGB software vergeleken van meerdere aanbieders en die van Gigabyte komt gewoon heel solide over. Het is duidelijk dat ze al veel tijd hebben besteed aan de ontwikkeling hiervan, het werkt heel goed en intuïtief.

Heb jij ook een Gigabyte Aorus RGB GP-AR32C16S8K2SU416R?