Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart) Review

lovly_1 7 januari 2019, 185 views Product gekocht

Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)

Prima geluid voor een schappelijke prijs. (amazon.de)

Pluspunten

• zitten lekker om de oren, sluit goed af.
  • goed bass geluid, ben ik liefhebber van
  • redelijke prijs

Minpunten

• zit na lang gebruik te strak

Gekocht op basis van demo in Mediamarkt van model 4.40 BT. Deze zat heerlijk, niet te strak en had een prima geluid.

Toch besloten dat ik NC erbij wilde hebben en dus voor de 4.50 gegaan.
Gekocht via Amazon.de voor 130 euro. Ik had van te voren diverse reviews bekeken op YT, ook andere merken. Persoonlijk weiger ik meer dan 150 euro uit te geven voor een headset. (wat ik overigens al veel vind, voor wat je krijgt)

Batterij indicator is zichtbaar in mijn Oneplus 6 BlueTooth settings. Echter bij 30% is het vaak gedaan. (na diverse waarschuwingen)

Na enkele uren gebruik merk ik wel dat de headset wat strak begint te zitten, of beter, begint te irriteren. Ik hoop dat dit nog door gebruik minder wordt.

Overal heel tevreden over het geluid, de bouwkwaliteit en bediening.

Over de NC ben ik wel tevreden. een groot deel wordt weggefilterd, maar niet alles.

Software gebruikt voor afspelen muziek: BlackPlayer.

Heb jij ook een Sennheiser HD 4.50 BTNC (Zilver, Zwart)?