Tweakers zegt: 7,5

Sennheiser PXC 550 Wireless (Grijs, Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser PXC 550 Wireless (Grijs, Zwart) Review

HeTweak 5 januari 2019, 287 views Product gekocht

Sennheiser PXC 550 Wireless (Grijs, Zwart)

Weinig ervaring met koptelefoons, maar blijkbaar een goede draadloze koptelefoon.

Pluspunten

• Goed geluid

Minpunten

• Bediening heeft wat gewenning nodig

Een tijdje terug heb ik me laten verleiden tot een dure aankoop.
Deze koptelefoon bij de ING rentepunten: Sennheiser PXC 550 Wireless € 219,00, beste getest in Computer!Totaal.
Na wat gepruts werkte alles en de eerste reactie was een beetje van is dit het nou?
Na wat gewenning een paar weken weggelegd en kort geleden had ik zin om weer eens te luisteren, bv als verder iedereen al op bed ligt.
Ik begon me te realiseren, dat ik tijdens muziek teksten (veel) beter ging verstaan, iets wat mij meestal erg slecht lukt.
Ook ging ik aparte instrumenten herkennen, da's ook zoiets.
Ik dacht dus dit bedoelen ze met transparantie.
Weinig ervaring met koptelefoons, maar blijkbaar toch een goede draadloze koptelefoon.

Heb jij ook een Sennheiser PXC 550 Wireless (Grijs, Zwart)?