sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Samsung Galaxy A9 Dual Sim (2018) Blauw

Specificaties 6,3" • 2220x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy A9 Dual Sim (2018) Blauw Review

vwfireandice 5 januari 2019, 909 views Product gekocht

Samsung Galaxy A9 Dual Sim (2018) Blauw

Prima product. Voelt wel wat goedkoop aan, maar door 6GB RAM en 128 GB intern geheugen is het toestel snel en heeft dus veel geheugen opslag. Het 6,3 inch scherm is mooi, dual SIM functie is perfect. Camera's zijn na instellen super. Een goed midrange toestel voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Dual SIM functie
  • Camera's na instellen
  • Scherm is mooi

Minpunten

• Voelt wat goedkoop aan

De Samsung Galaxy A9 is een mooi toestel. Hij is groot qua scherm (6,3 inch) en "voelt" fijn aan. Veel merk je niet van de Samsung schil, behalve de "overbodige" apps. De OS lijkt een beetje op Android 9.
De 4 camera's zijn in gebruik goed. Je moet wel even geduld opbrengen om de instellingen goed te krijgen.

De hardware voelt wel goedkoop aan, maar het toestel reageert snel, door de chipset en 6GB RAM en zeker de 128 GB intern geheugen is super.

Ik gebruik de dual SIM functionaliteit. Ook dat is gewoon goed geregeld. Ik gebruik zelfs nog een SD kaart van 256 GB erbij.

Het enige probleem dat ik heb is dat er iets rammelt. Mogelijk de 4 camera's die in een huls zitten.
Er is al contact met Samsung.

Heb jij ook een Samsung Galaxy A9 Dual Sim (2018) Blauw?

Het rammelen heb ik ook gehad, volgens mij was het een vibratie-module welke los zat. Ik hoor het nu niet meer, dus Samsung zal dit softwarematig geüpdatet hebben.