Gigabyte Z390 Aorus Pro

Specificaties Socket 1151 • ATX • Intel Z390 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte Z390 Aorus Pro Review

TamassterNewbie 5 januari 2019, laatste update op 5 januari 2019, 72 views Product gekocht

Gigabyte Z390 Aorus Pro

k heb het product gekocht op aanbeveling van een vriend. Nu heb ik zelf weinig ervaring met PC bouwen en is dit het eerste moederbord waar ik mee werk. Maar wat een aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • Makkelijk te bruiken
  • Duidelijk Bios

Minpunten

• geen bluetooth

Layout Score: 5
Unboxing:
Het product was goed steving verpakt en werd heel netjes aangeleverd.
En er zit een duidelijke uitleg bij hoe je er mee moet werken.

Monteren:
Het monteren van het product geen simpel, alles was erg duidelijk.

Design:
Mooi! Wat ziet dat het graag uit zeg! Custom RGB, je kan het zo gek mogelijk niet bedenken en het logo ziet er gewoon strak uit.

Ik raad dit product aan iedereen aan, voor een beginnende pc bouwer makkelijk te gebruiken!

Heb jij ook een Gigabyte Z390 Aorus Pro?