LogiLink UA0106A Zilver Review

TheOnlyCollin 2 januari 2019, laatste update op 2 januari 2019, 107 views Product gekocht

LogiLink UA0106A Zilver

simpele behuizing maar is wel het geld waard

Pluspunten

• LED lampje
  • USB 3.0
  • best stevig
  • komt met leren bescherm hoesje

Minpunten

• voelt goedkoop aan
  • geen toolless installatie

Mobiliteit Score: 5
Deze behuizing heb ik voor een vriend zijn xbox gekocht en werkt prima.

toen ik de doos open maakte zat er aardig veel in en was het prima verpakt.
dit zat er in de doos:
  • Behuizing
  • 4 schroefjes(2 reserve)
  • Schroevendraaier
  • USB 3.0 kabel
  • Beschermhoesje
Dit is best veel wat je krijgt voor wat je betaald, geweldig!..... toch?
Nou niet precies.
de installatie ging namelijk niet vlekkeloos om de harde schijf er namelijk in te krijgen moet je een van de zwarte uiteinden er uit trekken en die op je hdd zetten.
vervolgens moet je de hdd weer in de case schuiven maar toen ontkoppelde de connector.
Na 2x te hebben geworsteld heb ik hem er goed in gekregen. ;)
Alleen nu moest ik nog 2 kleine schroefjes in de zijkanten van de behuizing schroeven na 3x proberen was het mij eindelijk gelukt.
Even een tip:
De schroevendraaier die is meegeleverd is niet magnetisch dus de schroefjes blijven er niet aan plakken.

verder werkte deze behuizing prima heb na 3 maand ook nog geen klachten van mijn vriend gehoord

Heb jij ook een LogiLink UA0106A Zilver?