Kingston ValueRAM KVR400X64C3/512 Review

aprilia2000 4 februari 2006, 682 views

Kingston ValueRAM KVR400X64C3/512

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Geen idee

Stabiliteit Score: 5
Ik gebruik in totaal acht van deze modules verspreid over vier computers. Zowel op Asus, MSI als AOpen moederborden. Ik heb er nooit problemen mee en ze draaien prima! Overklokken heb ik nog niet echt geprobeert maar ze draaien wel prima op 225 Mhz en dat zonder voltages te verhogen. Ik ben van mening dat de prijs/kwaliteit verhouding van deze modules gunstig is en dat is de reden dat ik vaak gebruik maak van deze modules.

Heb jij ook een Kingston ValueRAM KVR400X64C3/512?

Waarom geen TwinX of Corsair Valuaram?
dan heb je lage prijs en CL2,5
Alhoewel het verschil met de CAS latencys bij de huidige hoge mhz-ratings niet zoveel meer uitmaakt als bij SDR 100mhz ;)
Er is volgens mij niet echt een verschil in prijs, en gezien mijn positieve ervaringen houd ik het hier lekker bij!
Het is altijd wel interessant wat het merk van het geheugen is en welke chippies het gebruikt. :)
Of het is een "merkloos" reepje.
Eerst kijken, dan zeiken :+

512MB PC3200 DDR, CL3 (Kingston ValueRAM) Survey van aprilia2000
Ik denk dat VariX87 meer bedoelt: "wat staat er aan tekst op de chippies op dat geheugen?"
Ik kan me zo voorstellen dat Kingston de samenstelling hiervan nogal eens wil wijzigen, zeker gezien het nou niet bepaald het snelste geheugen op de planeet is :)