Nokia 3610 fold Zilver Review

Dorgaldir 13 april 2010, 457 views

Nokia 3610 fold Zilver

Pluspunten

• niet te klein
  • niet te groot
  • natuurlijke navigatie
  • gewoon een handige gsm

Minpunten

• de knopjes aan de zijkant
  • het uitvallen

Het is eer redelijjk goede gsm, werkt over het algemeen redelijk goed.
Ik ben grote Nokia fan en ook deze nokia heeft me niet teleurgesteld in gebruiksvriendelijkheid. Je navigeert vrij simpel en alle handelingen gingen bij mij als vanzelf.
De knopjes aan de buiten kant zijn wel iets minder, als je zoals mij (en wel meer mensen) je gsm in je zak steekt dan kan je met dit toestel wel eens wat foto's trekken in je zak, je geluid harder/zachter zetten, oid.
Daarnaast is mijn toestel na enkele maanden ook beginnen uitvallen, niet echt regelmatig maar af en toe. Als ik een lijn binnenkrijg en ik neem op dan gebeurt het heel af en toe dat deze dan direct terug verbroken word en dat het toestel uit valt, waardoor ik deze terug moet opzetten, pin code ingeven, wachten, terugbellen...
En dit is toch een doorn in mijn oog.

Heb jij ook een Nokia 3610 fold Zilver?