Samsung QLED QE55Q8D Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung QLED QE55Q8D Zwart Review

wendytjes 28 december 2018, laatste update op 28 december 2018, 113 views Product geleend

Samsung QLED QE55Q8D Zwart

Fijne TV met mooi beeld, simpele afstandsbedienning en een goed te gebruiken besturingssysteem.

Pluspunten

• Simpele afstandsbediening
  • Mooi beeld
  • Besturingssysteem

Minpunten

• Geluid kan altijd beter

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Na de TV een paar weken al weer in huis te hebben, heb ik een aardig gevoel ervoor gekregen en kan ik oprecht zeggen dat het een fijne tv is. Mooi beeld, fijn besturingssysteem, apps werken prima, en de afstandsbediening is stylish en lekker simpel. Niet te veel knopjes die je nooit gebruikt, heerlijk. Ook voelt de afstandsbediening erg degelijk omdat het niet van plastic is. Het is even wennen omdat het toch echt anders is dan de traditionele afstandsbediening, maar dat heeft bij mij maar een paar dagen geduurd. Het geluid van de tv heb ik maar kort uitgeprobeerd (omdat we losse speakers hebben), maar ik vond het voor tv geluid niet slecht klinken. Voor mij blijft het beeld het belangrijkst, en dat zag er top uit. Het besturingssysteem is makkelijk, onderaan een balk met alle apps en het is super simpel om van het een naar het andere te wisselen. Veel beter dan bij de oudere varianten van het Samsung besturingssysteem. De functie van de tv om een achtergrond (bijv. eigen foto's, clock, etc.) kort uitgeprobeerd en wel grappig, maar ik denk dat ie voor mezelf niet is weggelegd. Al kan ik me voorstellen dat als je tv op een prominente plek hangt dit wel een aardige functie is om het iets te laten weg vallen als je hem niet gebruikt.

Heb jij ook een Samsung QLED QE55Q8D Zwart?