Samsung Syncmaster 2443BW Zwart

Specificaties 24" • 1920x1200 (WUXGA) • TN • 5ms - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 2443BW Zwart Review

KaleMarcus 25 december 2018, 94 views Product gekocht

Samsung Syncmaster 2443BW Zwart

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Strak design
  • Robuust
  • Beeldkwaliteit
  • Laag energieverbruik

Minpunten

• Bediening tiptoetsen scherm

Ik maak al enige jaren gebruik van deze monitoren (2 stuks) en ben er erg tevreden over. Paar jaar geleden overleed er één en toen heb ik stad en land afgezocht naar een identiek exemplaar 2e hands. Geen spijt van! Beeldkwaliteit is uitstekend, kleurweergave idem (na calibratie). Deze kwaliteit (voor een scherpe prijs) vind je vandaag de dag niet meer. :)

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 2443BW Zwart?