Mirai T27004 Zilver Review

remcoXP 27 januari 2006, laatste update op 27 januari 2006, 485 views

Mirai T27004 Zilver

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding,
  • Zowel TV als pc monitor goed te gebruiken.

Minpunten

• Echt het enigste minpuntje vond ik het geluid.
  • Dit omdat ik beter gewend ben. maar als ik het vergelijk met andere LCD tv's zit dit echter wel snor. Kleine platte speakers kunnen nu eenmaal geen DTS set van pioneer verslaan om maar een voorbeeld te noemen.

Het begint al bij het uitpakken van de doos. Hier heeft mirai een zeer handige verpakking voor gemaakt zodat de monitor niet kan beschadigen tijdens het uitpakken.

na het uitpakken en bewonderen heb ik hem eerst aangesloten op mijn laptop (asus m6ne) op een resolutie van 1280x1024 heb ik wat getest in windows een dvd'tje en gegamed. dit ging zeer goed terwijl ik het scherm primair als tv heb gekoct.

daarna heb ik het scherm naar me vriendin d'r slaapkamer verhuist en aangesloten. dit ging zeer makkelijk en er waren aansluiten genoeg (zoals je op www.nl-mirai.com kan bekijken.

tv was in het begin een beetje roze als je mensen zag maar na wat aanpassingen gemaakt te hebben in een duidelijk en overzichtelijk nederlands menu was het beeld super.

Heb er nu in 1 week tijd elke avond 3 uur lang dvd's meegekeken en dit werkt echt perfect.

kwaliteit is goed , uiterlijk is OK en de prijs ook. ben er zeer over te spreken.

Heb jij ook een Mirai T27004 Zilver?

Ik heb een vraagje over deze tv. Is bij deze tv de brightness (ofwel; de backlight) aan te passen?
Dit kan bijvoorbeeld niet handmatig bij Samsung schermen.