Kef Space One Wireless Porsche Design (Aluminium, Zwart)

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Kef Space One Wireless Porsche Design (Aluminium, Zwart) Review

b0b1991 23 december 2018, laatste update op 9 augustus 2019, 51 views Product gekocht

Kef Space One Wireless Porsche Design (Aluminium, Zwart)

Door mijn subwoofer van kef toch maar besloten voor deze headphones te gaan en wat een apparaat. Alles is uit de kunst, van de geluids kwaliteit tot de bouw kwaliteit. De noise cancelling is echt waanzinnig en een uiterst indrukwekkende batterijduur van 30uur met ANC aan!

Pluspunten

• Hoge geluidskwaliteit
  • Hoge bouwkwaliteit
  • Goede noise cancelling
  • Heel natuurlijk geluid
  • Batterijduur

Minpunten

• Niet opvouwbaar
  • Microfoon

In December vorig jaar gekocht en nog steeds heel erg aangenaam verrast door het geluid elke keer dat ik hem op zet.

Deze koptelefoon is uiterst stevig gebouwd, netjes afgewerkt met aluminium onderdelen. De bediening van het apparaat is erg fijn en spreekt van zelf.
Het leer is stevig en heeft zachte padding waardoor de koptelefoon heel erg fijn op het hoofd zit.
De hoofdband is niet al te strak waardoor hij ook op mijn relatief grote hoofd nog prima past zonder dat deze te strak zit.

Het geluid van de koptelefoon is subliem. De bass is erg subtiel maar heel mooi en strak, overheerst totaal niet. De midden tonen zijn erg mooie en zuiver en de hoge tonen klinken absoluut uit de kunst.

De ANC van deze koptelefoon is erg subtiel en geeft als deze aan staat heel weinig druk op de oren. (dit had de Parrot Zik meer) Alle geluiden om je heen vallen mooi weg en je kan ik volle teugen genieten van hoge kwaliteit muziek.

De batterijduur is wat mij betreft het meest indrukwekkende van deze koptelefoon. Ik gebruik hem zelf zelden met ANC aangezien ik hem een uur per dag op de fiets op heb. Ik heb hem sinds ik hem heb nu 2 keer op moeten laden. Zonder ANC red hij ruim 60 uur op een lading. Met ANC aan gaat de koptelefoon op de sloffen 30 uur mee.

Het enige wat minder goed werkt is de microfoon, tijdens het fietsen is deze niet te gebruiken. (dit werkte op de Parrot Zik een stuk beter) Maargoed voor een microfoon heb je geen Hi-Fi koptelefoon.

Afgezien van de forse prijs is deze koptelefoon een absolute aanrader voor de Hi-Fi liefhebber.

Heb jij ook een Kef Space One Wireless Porsche Design (Aluminium, Zwart)?