Audio-Technica ATH-ANC700BT (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Audio-Technica ATH-ANC700BT (Zwart) Review

MrMiic 23 december 2018, 241 views

Audio-Technica ATH-ANC700BT (Zwart)

Ik heb de ATH-ANC700BT van Audio-Technica nu iets meer dan een week in gebruik, over het algemeen ben ik zeer tevreden met de aankoop. Zie de uitgebreide toelichting voor de plus en minpunten waar ik tegen aan ben gelopen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Design/comfort
  • Batterijduur

Minpunten

• Slechte microfoon
  • Matige noise cancelling
  • Matige Bas

De ATH-ANC700BT komt mooi verpakt met een opbergzak, een mini-jack male-male kabel, een micro-usb oplaadkabel en een handleiding.
Ondanks dat de ATH-ANC700BT gemaakt is van licht plastic voelt hij stevig en ziet hij er stijlvol uit. Door het lichte materiaal, is de koptelefoon zonder probleem uren achter elkaar te dragen. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo’n fijne koptelefoon op heb gehad. Mijn vriendin heeft vaak problemen om koptelefoons langere tijd op de hebben, maar dit is de eerste die ze zonder moeite langere tijd kan dragen.

Het verbinden via bluetooth met een device gaat snel en is makkelijk, en word benadrukt door een connectie geluid. De ATH-ANC700BT heeft voor de prijs een prachtig geluid. Hij is echter niet gemaakt voor liefhebbers van een diepe bas. Het bereik van de koptelefoon is groot en ik heb nog nooit problemen gehad met onderbrekingen in de verbinding tussen een device en de ATH-ANC700BT.

De ATH-ANC700BT beschikt over een touch optie aan de linker oor. Deze bied veel mogelijkheden van het bedienen van volume tot het uitzetten van je noise cancelling
De noise cancelling is zeker niet slecht en voldoet prima, maar de noise cancelling had beter kunnen zijn. De noise cancelling maakt gebruik van de ingebouwde microfoon om het omgevings-geluid te filteren.
De microfoon is helaas erg slecht en nauwelijks bruikbaar om een conversatie mee te voeren. Ik denk dat hierdoor de noise cancelling veel omgevingsgeluid niet op vangt en dus minder goed werkt dan ik had verwacht.

Als conclusie zou ik zeggen dat deze koptelefoon perfect zit en langdurig achter elkaar gebruikt kan worden. Zowel door het comfort die hij bied, als de goede batterij die wel 25 uur mee gaat.
Het geluid is prachtig ondanks de weinig aanwezige bas. De microfoon is erg slecht en bijna niet bruikbaar. De noise cancelling is goed maar zou beter kunnen zijn.

Heb jij ook een Audio-Technica ATH-ANC700BT (Zwart)?