Samsung QLED QE55Q8D Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung QLED QE55Q8D Zwart Review

Ph0enlxNewbie 20 december 2018, 133 views Product geleend

Samsung QLED QE55Q8D Zwart

Ben onder de indruk van deze TV, prachtig beeld en werkt lekker snel met goed geluid. Wel aan de prijzige kant en soms ervaring ik wat 'gestotter' in het beeld. Dit kan de pret niet drukken verder..

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Prima geluid
  • Snel

Minpunten

• Prijzig
  • Soms wat stotterig beeld

Ondertussen kijk ik al enkele weken met de QLED tv en ben zeer onder de indruk. Mooi scherm, goede kleuren, lekker snel en makkelijk in gebruik. Het scherm biedt echt een andere en nieuwe kijk op bijvoorbeeld films doordat kleuren beter te onderscheiden zijb. Ook zijn donkere scènes goed te zien terwijl het scherm wel echt goed zwart is. Soms krijg ik wel het idee dat het scherm wat 'stottert' maar dit ervaar ik niet als storend. De afstandsbediening is even wennen maar werkt vervolgens wel prettig. De zeer groots geadverteerde ambient mode werkt prima maar voegt naar mijn idee weinig toe. De geluidskwaliteit is zeer netjes voor 'standaard' ingebouwde speakers. Een hele upgrade van onze 'maar' 8 jaar oude vorige tv. Het design is ook weer strak, fris en up-to-date. De smartthings app waar men gebruik van kan maken is ook weer een leuke toevoeging, niet de reden om deze TV aan te schaffen maar een goede connected feature. Al met al, erg tevreden!

Heb jij ook een Samsung QLED QE55Q8D Zwart?