1 review

Samsung QE65Q8C (2018) Zwart

Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Samsung QE65Q8C (2018) Zwart Review

rmuije 19 december 2018, laatste update op 23 december 2018, 210 views Product gekocht

Samsung QE65Q8C (2018) Zwart

Prachtig design wat ook geld voor de beeldkwaliteit, die is overweldigend. TV instellen via Smart things Android App (Sony XZ3) verloopt flekkeloos. Het navigeren tussen de apps gaat sneller als dat ik ooit bij een andere TV heb gezien. De indeling van het menu verdient alle complimenten.

Pluspunten

• Beeld
  • Design
  • Groot bedieningsgemak.
  • One connect box
  • Geluid
  • Afstandbediening

Minpunten

• Reflectie is overdag aanwezig
  • Geen
  • Geen

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Een mooie televisie deze Samsung Qled 65 Q8Curve. De verkoper wilde mij de Q9 verkopen, maar vond deze curve qua design er uit springen. De verschillen tussen de Q8 en Q9 modellen zijn in de Real world nauwelijks zichtbaar. Het stopt ergens, ik kwam van de Panasonic Ultra UDH 4k curve af en dat was qua beeld al niet verkeerd.

Netflix 4k of Amazon prime is super gaaf, je wordt als het ware het beeld ingezogen. Het beeld pakt je in en maakt 4k films kijken een ongekende thuis cinema beleving. Savonds heb je nauwelijks in de gaten dat het een curve is. Het beeld is super strak.

Ik heb niet eerder zo een goed geluid uit een TV horen komen (er wordt gebruikt gemaakt van Harman kardon speakers) . Het geluid kan behoorlijk luid zonder te vervormen waar het om de diepe bastonen gaat. Daarnaast heb ik de TV aangesloten op een Harman Kardon Home cinema set, wat de cinema beleving compleet maakt.

Een Google Ghrome en Amazon stick zijn overbodig geworden bij deze TV. Minder stikcs en kabels en minder gedoe. Alle bekende streaming Apps zijn aanwezig.

Het instellen van de TV via de Android App Smarter things is een fluitje van een cent. Alle apparaten worden feilloos herkend en ingesteld in secondes. Dit verdiend een groot compliment aan het adres van Samsung.

De communicatie tussen TV en Android telefoon (in mijn geval een Sony XZ3) verloopt flekkeloos. Ook de kleine afstand bediening verdiend alle lof. Het navigeren door de menus op deze Samsung gaat met de compacte afstandbediening enorm makkelijk.

Het menu en de compatibiliteit met andere apparaten en hoe alles met de kleine afstanbediening met een paar knoppen bediend kan worden, is van grote klasse.

Zonder twijfels is deze Samsung Qled 65 curve een aanrader voor de mensen die het geld er voor over hebben en daarmee een mooi design en een prachtige beeldkwaliteit in huis halen..

Heb jij ook een Samsung QE65Q8C (2018) Zwart?