HP iPAQ rx1950 Review

Anoniem: 110491 27 januari 2006, 605 views

HP iPAQ rx1950

Pluspunten

• Wifi connectie,
  • Groot helder scherm,
  • Lange batterijduur,
  • Vormgeving

Minpunten

• Ik denk dat de processor niet alles goed zal kunnen draaien maar de RX1950 is natuurlijk niet bedoeld als snelheidsmonster. Ik vind

Veelzijdigheid Score: 4
Zeer mooi vormgegeven PDA met een kristalhelder scherm. Ligt goed in de hand, is goed leesbaar en vooral de mogelijkheid om het scherm te roteren spreekt mij erg aan. De WIFI verbinding werkt zonder problemen en is erg goed binnenshuis. Ik heb meteen activesync 4.1 gedownload van de site en het is ook aan te raden om van de HP site twee updates te downloaden voor de Firmware en Mobile 5.

Ik heb reeds wat software geinstalleerd en dit ging allemaal zonder problemen en ook de software werkt perfect. Zware applicaties moet ik nog testen maar tot op heden ziet het er super uit.

Kortom de RX1950 is een klein handzaam apparaat die voor mij precies wat hij moet doen + nog wat extra's. Groot voordeel is ook dat hij draait op Mobile 5, let echter wel op software compatibility!

Heb jij ook een HP iPAQ rx1950?