Samsung QLED QE55Q8D Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung QLED QE55Q8D Zwart Review

Roos80Newbie 18 december 2018, 118 views Product geleend

Samsung QLED QE55Q8D Zwart

Zeer fijne tv met een mooie afwerking

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Mooi geluid
  • Mooi design

Minpunten

• Minder fijne afstandsbediening

Inbrandgevoeligheid Score: 5
14/12/2018 19:54

Nadat de tv geïnstalleerd was en de monteur weer weg was zijn we gelijk begonnen met het ontdekken van de tv. Onze eerste reactie was..... wauw wat een geweldige kleuren en wat mooi dat er niet zo'n dikke zwarte rand omheen zit en wat is het systeem waarmee de kabels zijn weggewerkt fijn. Zo zie je niet meer de ontsierende kabels bij je tv lopen. Het geluid van de tv vinden wij indrukwekkend goed en vooral mooi helder maar daarintegen de afstandsbediening was en is even wennen maar het design is prachtig! Zelf vind ik de Ambient mode niet echt spectaculair. Daar had ik wat meer van verwacht. Ook ben ik er nog niet helemaal over uit wat ik van de Smart things app vind. Ik zie daar persoonlijk niet echt de meerwaarde van. Ik gebruik toch liever "gewoon" een afstandsbediening. Maar gelukkig hebben we nog even en gaan we nog even vrolijk verder met de ontdektocht.

Heb jij ook een Samsung QLED QE55Q8D Zwart?