Audio-Technica ATH-ANC700BT (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Audio-Technica ATH-ANC700BT (Zwart) Review

MathiasD 18 december 2018, laatste update op 18 december 2018, 69 views

Audio-Technica ATH-ANC700BT (Zwart)

De bouwkwaliteit is super, de uitstraling en kleur (mat zwart) geeft ect een luxe uitstraling. Het geluid is prachtig de bas mocht alleen iets meer aanwezig zijn, noice cancelling is gewoon perfect.

Pluspunten

• Noice cancelling
  • Geluids kwaliteit
  • Bouwkwaliteit + ontwerp
  • comfort

Minpunten

• geen harde case inbegrepen
  • bas iets te weinig aanwezig naar mijn mening

Inleiding:

Ik heb al veel hoofdtelefoons gehad ik gebruikte hiervoor vooral draadloze oortjes deze zijn zeer gemakkelijk want een draad zit nooit in de weg 😊, mijn oortjes vind ik van geweldige kwaliteit en geluidskwaliteit is ook super maar deze koptelefoon tilt het toch nog enkele treden hoger, hij zit gewoonweg super op je hoofd en de geluidskwaliteit is zeker te vergelijken met de kwaliteit van die van Bose. Ik produceer zelf ook muziek en hiervoor gebruikte ik een hoofdtelefoon met draad maar nu heb ik een hoofdtelefoon die ik voor alles gebruik.

Eerste indruk:

Bij het uitpakken van de verpakking merkte ik al direct dat ik met een kwaliteit product te maken had, de koptelefoon ziet er zeer mooi uit en het gewicht valt veel beter mee dan ik had gedacht. Dus ik lade hem op wat ik vond dat snel verliep en ik zette hem voor de eerste keer aan en verbond hem met mijn telefoon dit ging op zich allemaal zeer snel en gemakkelijk, toen zette ik hem op mijn hoofd en je merkte bijna niet dat hij er was het voelde echt heel goed je zou denken dat zo’n koptelefoon niet goed zit maar dat valt zeer goed mee.

Noice cancelling:

Ik zit elke dag een uur heen en een uur terug op de bus naar school. Zoals iedereen weet is er op een bus steeds veel lawaai aanwezig hier had ik voorheen zeer veel last van maar nu is dat opgelost: Noice Cancelling aan toch wel een geweldige uitvinding zeker en nu kan ik optimaal van mijn muziek genieten. Het is de beste Noice cancelling dat ik tot nu toe al heb gehoord.

Geluidskwaliteit:

Ik luister zeer graag naar wat hardere muziek zoals stijlen als Hardstyle en Hardcore. Dit is geweldig om te luisteren op deze hoofdtelefoon de bas is gewoonweg super, ik heb ook verschillende genres getest en in elke genre vond ik de tonen perfect. Het is zo goed dat je in de muziek meer opgaat dan ooit te voren het is precies of je er live bij bent. De bas is wel niet heel sterk aanwezig.

Batterijduur:

Iedereen zal het wel begrijpen wat ik bedoel als ik zeg dat het niet het tofste is dat er is, om iedere avond je telefoon op te laden. En als je dit dan nog eens met een hoofdtelefoon moet doen dat zou toch wel niet zo leuk zijn. Maar bij deze kan je met gemakkelijk 20 uur mee dus dat wil zeggen dat je ze zeker maximum 1 keer om de 2 weken moet opladen, na 2 weken had ik no steeds 30% en dit is van iedere dag 2 uur naar muziek te luisteren met noice cancelling op. Maar als je dan toch pech hebt dan is er nog altijd een oplossing en dat is via de 3,5 mm poort luisteren maar dan is Noice cancelling ook niet meer aanwezig. Maar dan kan je nog gewoon doorgaan met naar je geweldige muziek te luisteren. Het enige nadeel dat ik graag hier een usb c poort had gezien dan had ik maar 1 kabel nodig om mijn telefoon op te laden en mijn hoofdtelefoon..

Conclusie:

Voor mijn mening kan je niet veel beter krijgen dan deze, als je van muziek houd en je wilt geen achtergrondgeluiden en je wil een hoofdtelefoon
dan is deze de ‘one to go for’. Wat ik ook nog miste was een harde doos die je bij sommige hoofdtelefoons wel krijgt hier krijg je wel een leren zakje bij.
Volledig opgaan in muziek, film of game?
- Dit is dan waar voor je moet gaan !!!

Heb jij ook een Audio-Technica ATH-ANC700BT (Zwart)?