NZXT HUE 2 - Ambient RGB 21"-26"

Specificaties Soort casemod: Verlichting - Bekijk alle specificaties

NZXT HUE 2 - Ambient RGB 21"-26" Review

Evert134 18 december 2018, laatste update op 19 december 2018, 55 views Product gekocht

NZXT HUE 2 - Ambient RGB 21"-26"

lage score is omdat de ledstrips niet plakken de rest van de set is top. ik heb na deze review bericht gekregen dat het een bekend probleem is en vanaf 2019 zal worden aangepast. ik krijg een nieuwe tape opgestuurd dus super geregeld!

Pluspunten

• Uitgebreide set kan ook wel voor 27" gebruikt worden
  • Snelle reactie van led strips
  • makkelijk te installeren/instellen
  • ik kreeg terugkoppeling over de ledstrips

Minpunten

• LED strips plakken niet
  • LED strips zijn vrij stug en erg moeizaam op niet vlakke gedeeltes van een monitor te plakken en bijna geen een monitor is vlak van achteren

Heb jij ook een NZXT HUE 2 - Ambient RGB 21"-26"?